Kursa ietvaros apgūsim lietotāju pieredzes (UX) pamatus, izvērtējot dažādus piemērus, kā arī apgūsim praktiskas iemaņas, kā pašiem īstenot lietotāju pieredzes projektu savā organizācijā. Tam lieti noderēs praktiski rīki un sagataves.
Lietotāju pieredzes iemaņas noderēs katram, kurš vēlas uzlabot savas organizācijas biznesa mērķu sasniegšanu, veidojot klientu vajadzībām atbilstošus risinājumus.
Kāpēc apmeklēt praktiskās nodarbības?
- Vienas dienas praktiskas tiešsaistes apmācības;
- Individuālo apmācību formāts;
- Mazas grupas;
- Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
- Visas darbības soli pa solim;
Sertificētas apmācības
Kursa noslēgumā tiek izsniegts Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta atzīts sertifikāts. Licences nr. DIKS-19-268-ail
No 10.00 līdz 17.00 tiešsaistē.
1.Lietotāju pieredze (UX): ievads
Ievads par lietotāju pieredze
Kas ir lietojamība un saskarne?
Labas lietotāju pieredzes nozīme
2.Lietotāju pieredzes process
Biznesa mērķu un lietotāju vajadzību krustpunkti
Mērķauditoriju matrica
Uz lietotāju vērsts dizains
UX process un tā ieviešana
3.Lietotāju izpēte un testēšana
Populārākās metodes
Praktiski uzdevumi
4.Prototipēšanas metodes
Kā ātri pārbaudīt ideju vai risinājumu
Skices un prototipi
5.Efektivitāte un novērtējums
Kā mērīt izmaiņas uzvedībā un rezultātos
Online un offline indikatori
Digitālā mārketinga un UX konsultants. Vairāk kā 15 gadu pieredze digitālājā mārketingā un komunikācijā. Iepriekšējā pieredze: SEB bankas digitālā mārketinga vadītājs, ziņu aģentūras LETA IT nodaļas vadītājs, multimediju laboratorijas RIDemo projektu direktors.
Pamatīgs profesionāļa ekskurss UX pamatprincipu un likumsakarību pasaulē. Arī salīdzinoši bagāts piemēru klāsts – asprātīgi un trāpīgi ilustratīvi. Edgars ir aizrautīgs stāstnieks, atvērts sarunai. Tādēļ nav mazsvarīgi pieminēt arī dinamisko un draudzīgo gaisotni. Praktiski noderīgi – ieskats rīku plauktiņos :)). Paldies par šo kursu.
Apmācības bija interesantas un laiks paskrēja ātri, tāpēc grūti izcelt konkrētas lietas, jo kopumā viss patika. Patika tas, ka apmācības bija sadalītas pa laika nogriežņiem, komunikācija bija brīvā formā un jutu, ka pasniedzējs, labprāt, nodarbojas ar šo lietu.
Iespēja uzdot papildu jautājumus un, protams, saņemt uz tiem atbildes.
Saites uz noderīgiem resursiem prezentācijā
Patika Edgara kompetence un profesionalitāte. Tas, ka Edgars spēja visu pamatot ar piemēriem no ikdienas dzīves, tādējādi parādot, ka UX neaprobežojas tikai ar virtuālo vidi un ir sastopams un svarīgs teju katrā ikdienas solī.