Praktisko apmācību ietvaros dalībnieks ar pieredzējušu pasniedzēju palīdzību uzstādīs Google Search reklāmas, kuras ir visefektīvākās no visām Google Ads piedāvātajiem reklāmas veidiem. Nākošā nodarbībā tiks apskatīts Google Anayitcs rīks, kurš ļauj analizēt mājaslapas datus, reklāmu efektivitāti un izprast apmeklētāju uzvedību lapā. Pēdējā nodarbībā notiks reklāmas kampaņu analīze un optimizēšana. Tiks dots ieskats, kā veidojas banera reklāmas un kā izmantot atkārtoto mārketingu savā digitālā mārketinga stratēģijā.
Sertificētas apmācības
Kursa noslēgumā tiek izsniegts Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta atzīts sertifikāts. Licences nr. DIKS-19-269-ail
Pirmā diena – Google Ads (Google Search kampaņas izveidošana)
- Optimālā Google reklāmas budžeta noteikšana;
- Rezultāta plānošana (klikšķu skaits, pirkumu, pieteikumu skaits);
- Atslēgvārdu analīze un saistošo vārdu izvēle;
- Soli pa solim Google reklāmas kampaņas veidošana.
Sandijs PetjukevičsGoogle Analytics eksperts
Otrā diena – Google Analytics
- Ievads Google Analytics, tā uzstādīšanā un svarīgākie iestatījumi;
- Gatavās atskaites un to skaidrojumi;
- Biežāk lietoto rādītāju skaidrojumi pa rādītāju kategorijām.
- Pielāgotu atskaišu veidošana;
- Sagatavošanās reklāmas kampaņām un to atdeves mērīšana;
- Kas jāzina pilnvērtīga darbam ar Google Analytics.
Trešā diena – Google Ads (kampaņas analīze)
- Google reklāmas analīze ar mērķi noteikt kampaņas veiksmes un/vai neveiksmes iemeslus;
- Darbības, ko veicam, lai paaugstinātu Google Ads kampaņas efektivitāti;
- Google Display reklāmas.
Ar mārketingu nodarbojos jau vairāk nekā sešus gadus, kuru laikā esmu paspējusi strādāt gan ar tradicionālajiem medijiem (grafiskais dizains, print media), gan digitālajos kanālos (reklāmas meklētāji, socālie tīkli, epastu mārketings, u.c.). Ar Google Ads nodarboties sāku Londonas PPC aģentūrā, kur izgāju vienu no labākajām nozares apmācību programmām, un darbojos ar lead gen un ekomercijas klientiem, pārvaldot gan mazos, gan lielos kontus ikdienas darbos un stratēģiskajā plānošanā. iMarketings komandā darbojos lielākoties ar ekomercijas un eksporta klientiem, atbildu par stratēģijas izveidi digitālajos kanālos, kā arī ikdienas darbu plānošanu un veikšanu.
Ziņu portāla ”Delfi” datu analītiķis kopš 2015. gada. Ikdienā analizē portāla lietotāju paradumus, reklāmas kampaņu atdevi un sagatavo atskaites Google Analytics, rūpējas par SEO un apkalpo Google Ads kampaņas speciāliem satura projektiem, kā arī e-komercijas platformām. Kopš 2004. gada, kad pašmācības ceļā sāka apgūt mājas lapu izstrādi, vienmēr turējis roku uz nozares attīstības pulsa, paralēli sekojot aktualitātēm SEO un interneta attīstībai kopumā. Ar Google produktiem uz “Tu” un vienmēr ieinteresēts problēmu risināšanā.