Ārzemju tirgus var izskatīties ļoti vilinošs. Veiksmīgi tajā piedāvājot savu produkciju, iespējams sasniegt daudz vairāk klientu. Bet, lai to bez aizķeršanās izdarītu, nepieciešams šo iespēju kārtīgi izpētīt. Nepiedomājot pie būtiskām niansēm, var attapties situācijā, kad viena ārzemju klienta piesaiste ir daudz sarežģītāka nekā jauna klienta iegūšana vietējā tirgū.
Tāpēc esam izveidojuši apmācības par Digitālā mārketinga pielietošanu eksporta veicināšanā. Šīs apmācības palīdzēs ik vienam, kas vēlas spert pirmos soļus sava produkta piedāvāšanai starptautiskajā tirgū. Tāpat, šīs apmācības noderēs arī ik vienam, kas jau ir izmēģinājis savu veiksmi eksportējot savu produkciju, bet vēlās gūt papildus informāciju un padomus par to, kā to darīt vēl veiksmīgāk.
Apmācībās par digitālā mārketinga pielietošanu eksporta veicināšanā ir iespējams apgūt visu nepieciešamo, lai varētu objektīvi skatīties uz ārzemju tirgu un, lai, bez aizķeršanās, sagatavotu savu uzņēmumu šim lielajam solim iekļaujot tādas tēmas, kā: potenciālo klientu un konkurentu izpēti, sava uzņēmuma mājaslapas pielāgošanu un arī par virzīšanas stratēģijas pielietošanu.
Kāpēc apmeklēt praktiskās nodarbības?
- Apmeklējot apmācības iegūsiet iespēju apgūt dažādus maksas rīkus;
- Iegūsiet checklist ar kuru palīdzību sagatavoties eksporta tirgiem(konkurentu analīzes, tehniskas sagatavotības un un virzīšanas checklist);
- Šīs ir vienas dienas klātienes apmācības;
- Individuālo apmācību formāts;
- Mazas grupas;
- Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
- Visas darbības soli pa solim.
- Sertificētas apmācības
Kursa noslēgumā tiek izsniegts Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta atzīts sertifikāts. Licences nr. DIKS-19-271-ail
1. Ārzemju tirgus izpēte
- Labākā tirgus potenciāla atrašana tavam biznesam;
- Kā noteikt ārzemju patērētāju vajadzības un uzvedību internetā;
- Kā veiksmīgi izpētīt savus ārzemju konkurentus;
- Praktiskais darbs: izpētes rīku pielietošana.
2. Uzņēmuma sagatavošana eksporta uzsākšanai
- Internetveikala pielāgošana starptautiskiem tirgiem;
- Klientu atbalsta nozīmīgums veicinot eksporta pieaugumu;
- Loģistika;
- Ieskats lietotāju pieredzē (UX);
- Konkurentu mājaslapas izpētes plāns;
- Praktiskā daļa.
3. Virzīšanas stratēģija
- Dažādu tehnisko rīku apraksts;
- Reklāmas stratēģija veicinot eksportu;
- Galvenie reklāmas kanāli un satura izmantošana;
- Konversiju uzlabošanas rīku apskate (CRO);
- Datu analizēšana eksporta veicināšanai;
- Praktiskais darbs: virzīšanas plāna sagatavošanā.
Sergejs mārketinga jomā strādā jau vairāk kā 10 gadus. Paralēli Doktora grāda iegūšanai mārketingā, Sergejs nodibināja iMarketings.lv – uzņēmums, kas jau 10 gadus palīdz dažāda lieluma uzņēmumiem virzīt savus produktus un pakalpojumus ne tikai Latvijā, bet arī tādās valstīs, kā Anglija, Spānija, Krievija, ASV un citās.