Lekciju laikā iepazīsim dažādas aktuālās e-komercijas platformas. Apskatīsim to labās un sliktās puses, attīstības tendences un parametrus pēc kā izvēlēties īsto. Veiksim praktisko darbu pie sava testa e-veikala izveides, izmantojot šobrīd aktuālāko e-komercijas platformu – Shopify. Dizains, saturs, nepieciešamie moduļi, preču strukūra, konfigurācija, satura tulkošana. Nodarbības beigās aplūkosim starptautiskos marketplaces kā Etsy, Ebay un Amazon.
Kāpēc apmeklēt praktiskās nodarbības?
- Vienas dienas klātienes apmācības
- Individuālo apmācību formāts;
- Mazas grupas;
- Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
- Visas darbības soli pa solim.
Sertificētas apmācības
Kursa noslēgumā tiek izsniegts sertifikāts par kursa noklausīšanos un dalību.
1. E-komercijas platformu apskats
Mozello, WordPress/Woocommerce, Magento, Shopify
2. E-komercijas platformu izveles aspekti
Cenas un izmaksas
Uzturēšanas aspekti
Attīstības iespējas
3. E-veikala izveide izmantojot Shopify platformu
Veikala izveidošana
Veikala dizaina tēmas izvēle un dizaina pielāgošana
Piegādes, apmaksas, par mums lapas izveide
Produktu kategoriju un preču izveide
4. Shopify E-veikala pielāgošana
Tulkošanas modulis un citi moduļi Shopify app-veikalā
E-pasti, rēķini un citas konfigurācijas
Shopify attīstības tendences
5. Pārdošanas pamati starptautiskajās marketplaces
Etsy, Ebay, Amazon
UX/CRO nodaļas vadītājs uzņēmumā iMarketings. 10+ gadu pieredze e-komercijas pārdošanas kanālu vadībā uzņēmumos: STENDERS, NUKO, VELOSOCK. Piedalījies 15+ e-komercijas risinājumu ieviešanas projektu vadībā, uz Magento, Shopify, u.c. platformām. Vilni raksturo plaša pieredze darbā ar Amazon platformu, e-veikalu attīstību un plānošanu, analītiku, lietotāju pieredzes (UX) un lietotāju vajadzību izpēti un e-veikalu optimizāciju (CRO).