Pateicoties šo rīku izmantošanai, Jums būs iespēja sekot līdzi konkurentu mārketinga aktivitātēm, pārņemt labu praksi un attiecīgi pielāgot/uzlabot savas mārketinga aktivitātes. Nodarbības laikā tiek apskatīti vismaz 7 rīki, kas ļauj analizēt konkurentu aktivitātes no vairākām pusēm dažādos kanālos.
Visiem kursantiem būs dāvana, Gemius ADreal rīka 2 nedēļu izmēģinājums bez maksas!
Kāpēc apmeklēt praktiskās nodarbības?
- Vienas dienas klātienes apmācības
- Individuālo apmācību formāts;
- Mazas grupas;
- Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
- Visas darbības soli pa solim.
Sertificētas apmācības
Kursa noslēgumā tiek izsniegts sertifikāts par kursu apmeklēšanu.
1. Google Ads
atslēgvārdu analīze,
reklāmas ziņojumu analīze,
budžetu salīdzināšana/analīze.
2. SEO
konkurentu monitorings/analīze,
atslēgvārdu pozīciju monitorings/analīze,
atpakaļsaišu avotu monitorings,
mājaslapu onsite SEO faktoru analīze.
3. Facebook komunikācijas analīze
konkurenta zīmola pieminējumu monitorings/analīze,
publikāciju iesaistes rādītāju monitorings/analīze,
populārāko publikāciju monitorings/analīze,
kreatīvo materiālu analīze,
publikācijas biežuma analīze.
4. Baneru reklāma premium un parastos portālos
izvietojumu monitorings/analīze,
Reach un Frequency rādītāju monitorings/analīze,
Impression monitorings/analīze,
kreatīvo materiālu analīze.
Sergejs mārketinga jomā strādā jau vairāk kā 10 gadus. Paralēli Doktora grāda iegūšanai mārketingā, Sergejs nodibināja uzņēmumu iMarketings.lv – uzņēmums, kas jau 10 gadus palīdz dažāda lieluma uzņēmumiem virzīt savus produktus un pakalpojumus ne tikai Latvijā, bet arī tādās valstīs, kā Anglija, Spānija, Krievija, ASV un citās.