2018. gada 15. novembrī pasākuma vietā Padejosim? notika kārtējais Digital Networking, kur pulcējās vairāk kā 100 dizaineri, mārketinga cilvēki un uzņēmumu vadītāji, kuri uzklausīja profesionāļu pieredzes stāstus, kā arī neformālākā gaisotnē pie kafijas krūzes, apsprieda pasākumā dzirdēto un dalījās savos pieredzes stāstos.
Pasākumu atklāja Latvijas Digitālo ekspertu biedrības dibinātājs Dr. Sergejs Volvenkins, kurš visiem klātesošajiem novēlēja nepazaudēt savu degsmi pret digitālo mārketingu.
Digital Networking profesionālo pieredzes apmaiņu uzsāka Jānis Lazda – Lazdiņš, kas ir aģentūras CUBE vecākais dizaineris. Viņš stāstīja par to, kas kopīgs dizainam un Mendeļejevam digitālajā vidē? Viņa stāsts bija par dizaina sistēmu izveidi uzņēmuma vizuālo vadlīniju uzturēšanai digitālajā vidē. Tēmas aktualitāte ir mūsdienu realitāte – uzņēmumi ir pārstāvēti dažādos kanālos kā mājas lapa, sociālie tīkli, pašapkalpošanās portāli, akciju lapas un ar uzņēmuma zīmolu strādā dažādi sadarbības partneri, kas noved pie neviennozīmīgas lietotāja pieredzes. Jānis atklāja dažus trikus, kā saglabāt uzņēmumam vienotu stilu digitālajā vidē.
Nākamais runātājs bija UX speciālists Edgars Koroņevskis, viņš centās atbildēt uz jautājumu ” Lietotāju pieredze (UX) un dizains: kādēļ cilvēki pamet lapu? “, jo bieži vien jaunajās mājas lapās, tiek ieguldīts milzīgs darbs, tomēr pārdošanas rezultāti neiepriecina. Kas traucē lapas apmeklētāju labos nodomus pārvērst pirkumos? Uzzini, kādi ir biežākie iemesli, kādēļ lietotāji pamet mājaslapu bez pirkuma.
Pēc puišu uzstāšanās notika Digital Networking, kura galvenā ideja ir pasākuma laikā iepazīties ar citiem uzņēmuma pārstāvjiem, profesionāļiem vai vienkārši interesentiem, kuri apmeklē pasākumu, dalīties pieredzē, apmainīties kādām idejām vienkārši socializēties. Arī šajā Digital Networking pasākumā dalībniekiem bija lieliska iespēja, pie kafijas tases, aprunāties ar citiem uzņēmuma pārstāvjiem, iepazīties ar dizaineriem, apmainīties idejām.
Pēc pauzes, pieredzes apmaiņā turpināja dalīties Līva Grinberga, kura strādā vienā no pasaules lielākajām reklāmas ražotnēm MediaMonks (Amsterdama). Līva dalījās pieredzē ar tēmu – Digitālā dizaina sastāvdaļas, kur rūpīgāk aplūkoja to, kas slēpjas aiz funkcionālā dizaina procesa, un to, ka koncentrējoties uz strukturētu hierarhiju, var radīt kaut ko labu.
Visu pasākumu noslēdza Olga Liberte, kas ir pieredzes bagāta radošā direktore aģentūrā Bounce. Olga pastāstīja par vienu no interesantākajiem mārketinga stāstiem, kā manipulējot ar cilvēku jūtām var kļūt par miljonāru. Stāsts bija par to, kā ex-copywriter`s, kurš strādāja reklāmas aģentūrā, izmantojot mazliet cilvēka psiholoģiju + izveidojot stāstu + visu skaisti noformējot, kļūst par dažiem miljoniem bagātāks.
Liels paldies visiem par jaudīgām emocijām, par trāpīgajiem jautājumiem un baudpilno zināšanu uzņemšanu.
Tiekamies nākamajā Digital Networking!