11. aprīlis bija ne tikai silts, bet arī zināšanu pilns. Pasākuma vietā Padejosim? pulcējās ap 160 cilvēkiem no dažādiem uzņēmumiem, kuri bija ieradušies uzzināt, kas slēpjas satura aizkulisēs. Pieredzē dalījās pieci pieredzes bagāti lektori, uzņēmuma pārstāvji, kuri pasākuma laikā aklāja dažādus tips and tricks par satura radīšanu, veidošanu un to pareizu pasniegšanu audiotrijām.
Ierašanās Digital Networking pasākumā bija no 12:00, kur viesiem bija lieliska iespēja tikt pie mūsu draugu sagādātajiem gardumiem. Caffeine kafija palīdzēja sagatavoties un kļūt možākam, bet Lulū Pica remdēja izsalkumu, bet Ādažu čipsu uzkodiņas rosināja sarunas starp cilvēkiem, kas ir galvenais Digital Networking mērķis.
Pirmais, kas atklāja, kas slēpjas satura aizkulisēs – Alfrēds Apinis. Viņš dalījās pieredzē, kā ar iespējams mazākiem naudas līdzekļiem, var sasniegt lielāko auditoriju, un kā pats mazākais GIF vai attēls sociālajos tīklos, spēj ietekmēt zīmolu.
Lelde Dālmane, Catchbox satura speciāliste, visiem pastāstīja, kā tieši satura mārketings un pārliecība par savu produktu bija pamatā produkta atpazīstamības veicināšanai pasaules līmenī.
Kā jau ierasts, pauzē, kas ir Digital Networking, galvenā ideja ir pasākuma laikā iepazīties ar citiem uzņēmuma pārstāvjiem, profesionāļiem vai vienkārši interesentiem, kuri apmeklē pasākumu, dalīties pieredzē, apmainīties kādām idejām vienkārši socializēties. Arī šajā pasākumā dalībniekiem bija lieliska iespēja, pie Caffeine kafijas tases un Buberts smaklmaizītēm, neformālākā gaisotnē aprunāties ar citiem uzņēmuma pārstāvjiem.
Pēc pauzes, atklāt satura aizkulises turpinājā Ilze Vaidere no aģentūras Wrong. Ilze prezentācijas laikā mēģināja atbildēt uz jautājumu – Vai ir iespējams iegūt 10 000 jaunu sekotāju līdz nākamajai piektdienai? Atklāja arī to, kā ir strādāt ar 18 zīmoliem vienlaicīgi un kur smelties iedvesmu un idejas satura radīšanai.
Kā jau zināms, rakstisks saturs vairs nav vienīgais karalis, pastāv tādi satura rīki kā audio un video. Par skaņu satura mārketingu pastāstīja Jānis Vērzemnieks, kas ir Latvijas skaņu dizaineru asociāciju «LSDC» dibinātājs. Jānis uzsvēra, ka attapīgākie zīmoli sāk veidot skaņas dizaina sistēmas, lai pievienotu jaunu dimensiju zīmola pieredzei un veicinātu pārdošanu. Bet Raitis Bērziņš no aģentūras New Black, iezīmēja, ka video saturs kļūst aizvien spēcīgāks rīks pārdošanā sociālajos tīklos, un sniedza noderīgus padomus, kā izveidot labāku video.
Liels paldies visiem apmeklētājiem, lektoriem un, protams, mūsu draugiem Pica Lulū, Caffeine, Buberts, Ādažu čipsiem un Good Times foto būdai. Kā arī, mīļš paldies Rīgas Dzirnavniekam par sagādāto dāvaniņu lektoriem.
Liels paldies viesiem, lektoriem un atbalstītājiem. Tiekamies nākamajā Digital Networking.