Jāsāk laikam ar to, ka viedokļu mārketings nav nekas sensacionāli jauns, to pielieto dažādi zīmoli jau gadiem. Tikai pēdējos divus gadus tas ir kļuvis par karsto mārketinga stratēģijas rīku uzņēmumiem. Kāpēc tā? Iespējams mārketinga cilvēki ir sapratuši cik spēcīgs pārdošanas un atpazīstamības rīks tas ir, īpaši reklāmas piesātinātajā pasaulē. Viedokļa mārketings ir alternatīva reklāmas pieeja tradicionālajiem kanāliem, kur ieguldot daudz mazākus līdzekļus, ir iespējams sasniegt daudz lielāku auditoriju. Jāpiebilst, ka patērētāji ir noguruši no neskaitāmajām reklāmām gan televīzijā, gan vidē un internetā, līdz ar to, reklāmas ziņojums nenonāk pie patērētāja, tāpēc ir jādomā alternatīvas pieejas, kas ir viedokļu mārketings.
Tā kā šī tēma ir ļoti aktuāla arī Latvijā, 31. maijā mēs izlēmām rīkot Digital Networking: Viedokļu mārketings, kur savā pieredzē dalījās trīs viedokļa līderi – Agnese Rakovska, Aiga Zviedre un Zane Ozoliņa. Meitenes pastāstīja, kas īsti ir viedokļa līderis, kādas viņām ir bijušas veiksmīgākās un neveiksmīgākās sadarbības ar zīmoliem. Pasākumā tika pārstāvēts arī uzņēmums Orkla Confectionery & Snacks Latvija, kur Digna Škapare dalījās pieredzē kā ir sastrādāties ar viedokļu līderiem un kādu pieeju izmanto Laima, Selga, Maigums u.c. zīmoli.
Digital Networking galvenā ideja ir pasākuma laikā iepazīties ar citiem uzņēmuma pārstāvjiem, profesionāļiem vai vienkārši interesentiem, kuri apmeklē pasākumu, dalīties pieredzē, apmainīties kādām idejām vienkārši socializēties. Arī šajā Digital Networking pasākumā dalībniekiem bija lieliska iespēja, pie kafijas tases, aprunāties ar citiem uzņēmuma pārstāvjiem, iepazīties ar viedokļu līderiem, kā arī, iespējams, atrast savam zīmola vēstnesi.
Liels paldies gan dalībniekiem, gan runātājiem! Un tiekamies jau nākamajā Digital Networking, nepalaid garām jaunumus, seko mums Facebook!