Ik gadu rodas jaunas metodes, kā uzrunāt potenciālos un esošos klientus. Viena no veiksmes formulām, lai izveidotu veiksmīgu mārketinga stratēģiju ir apvienot stabilās mārketinga metodes ar labākajām jaunajām iespējām. Latvijas Digitālo ekspertu biedrība izvērtējot digitālā mārketinga tendences, piedāvā apmeklēt apmācības par mārketinga rīkiem, kuri Latvijas uzņēmējdarbībā ir kļuvuši par daļu no veiksmīgas darbības.
Jau oktobrī būs iespēja apmeklēt praktisku apmācību par influenceru mārketingu. Lieli uzņēmumi savos budžetos atvēl ievērojamu daļu tieši šim mārketinga kanālam. Kāpēc viņi tā dara? Kā zināt, ka šis izvēlētais kanāls būs efektīvs un cik daudz līdzekļus veltīt no budžeta? Kā atrast konkrētam uzņēmumam atbilstošāko viedokļu līderi? To visu un vēl daudz vairāk varēs uzzināt praktiskajās apmācības. Apmācības vada pieredzes bagāta pasniedzēja Ieva Drāzniece. Viņa ir piesaistījusi influencerus dažādiem uzņēmumiem un projektiem gan Latvijā, gan ārpus Latvijas robežām. Viņa labi izprot šo specifisko vidi, jo pati ir bijusi visās trīs pusēs: influenceris, influenceru tiesību aizstāvis un mārketinga cilvēks, kas strādā ar tiem.
Uzņēmumiem pirms investēt lielas summas reklāmā, ir svarīgi sakārtot publiski pieejamo informāciju par sevi. Bieži vien uzņēmumi koncentrējas tikai uz Facebook un Instagram platformu, aizmirstot par strauji augošu LinkedIn.
Mēs visi zinām LinkedIn, bet vai īsti izprotam to, ko šī platforma mums var sniegt kā indivīdiem vai uzņēmumam? LinkedIn sniedz daudz vairāk iespēju nekā sākumā var šķist. To izmanto uzņēmuma mārketinga vajadzībām, personāla atlasei un piesaistei. Šī platforma tiek izmantota arī pārdošanai un reklamēšanai. Apmācības par Linkedin izmantošanu biznesa vajadzībām pasniegs viena no Latvijas spēcīgākajām personālās atlases un zīmolvedības speciālistēm – Inga Dalība. Viņa pati aktīvi strādā un vada “Darba Guru” un “Darba Guru Academy”
Ar citām mūsu praktiskajām apmācībām var iepazīties mājas lapā un pieteikties sev atbilstošakai.