Miljonu budžets Google Ads – 5 lielākās kļūdas

Asi Dayan – cilvēks, kurš mārketinga pasaulē pavadījis vairāk kā 10 gadus. Savas karjeras laikā paspējis pārvaldīt vairāku miljonu lielu reklāmas budžetu un strādājis dažādos startup uzņēmumos. Līdz ar to, saskāries ar jaunu uzņēmumu un zīmolu atpazīstamības veicināšanu un uzturēšanu. Esam apvienojuši 5 lielākās kļūdas, ko viņš pieļāvis savas karjeras laikā, lai tu varētu pēc iespējas labāk veikt savu uzņēmējdarbību.

1. Vēlme izmantot pārlieku daudz atslēgas vārdus.

Pirmā lieta, ko jādara uzsākot jaunu reklāmas kampaņu, ir attiecīgu atslēgas vārdu atrašana. Viena no lielākajām kļūdām, kas parasti tiek pieļauta, ir mēģinājums izmantot pārāk daudz atslēgas vārdus.

Reklāmas kampaņu izveide aizņem laiku. Un mēģinot izveidot kampaņas ar visiem atslēgas vārdiem, ko spēj iedomāties, patērē ļoti daudz laika. Līdz ar to, sarūk laiks un budžets tiem atslēgas vārdiem, kas patiešām strādā.

2. “Auksto” klientu piesaiste, izmantojot Google Display reklāmas.

Google Display reklāmas ir lielisks veids, kā nogādāt savu produktu potenciālo klientu acīs. Tās var optimizēt neskaitāmos veidos un tās sasniedz gandrīz katru interneta lietotāju. Viena no lielākajām kļūdām, ko var pieļaut izmantojot šo reklāmas kanālu, ir mēģinājums iegūt “aukstos” klientus!

Google Display reklāmām ir grūti sacensties ar Facebook un Linkedin, jo “aukstajiem” klientiem ir nepieciešams, kas vairāk kā vizuāls priekšstats. Facebook un Linkedin šajā ziņā ir soli priekšā, jo, bez vizuāļa ir iespēja pievienot arī tekstu par produktu vai pakalpojumu. Google Display reklāmas ir lielisks rīks remārketingā, bet jauni klienti tavu reklāmu vienkārši neievēros.

3.  Viena atslēgas vārda reklāmas stratēģija jau no paša sākuma.

Reklāmas ir iespējams padarīt ļoti specifiskas, izmantojot viena atslēgas vārda stratēģiju savās kampaņās. Tas dod iespēju katrai reklāmas grupai piedāvāt klientiem tieši to mājas lapas sadaļu, kas viņiem interesē visvairāk.

Kaut gan, šī metode var būt ļoti efektīva, to nav ieteicams izmantot reklāmas kampaņas sākumā. Ir nepieciešams ilgs laiks, lai veidotu atsevišķu reklāmas kampaņu katram atslēgas vārdam. Papildus tam, katra liekā reklāmas grupa atņem daļu no budžeta, kas varētu tikt izmantots uz atslēgas vārdiem, kuri patiešām strādā. Šī metode var būt ļoti efektīva, bet tai ir nepieciešami dati uz kuriem blastīt atslēgas vārdus un cilvēku komanda, kas gatava veltīt laiku, lai pielāgotu reklāmas un mājas lapu.

4. Reklāmas ved uz pārāk maz mājas lapas sadaļām.

Ir svarīgi darīt visu, lai optimizētu reklāmu: izveidot labus reklāmas aprakstus, atlasīt pareizos atslēgas vārdus, analizēt datus un pielāgot reklāmas, balstoties uz gūto informāciju. Nevar aizmirst arī par negatīvo atslēgas vārdu atzīmēšanu un citas metodes. Bet tas viss var būt veltīgi, ja mājas lapas sadaļas uz kurām aizved šīs reklāmas, nav optimizētas un pielāgotas reklāmām.

Tāpēc ir svarīgi atcerēties to, ka laba reklāma nestrādās bez attiecīgi pielāgotas mājas lapas sadaļas. Katrai reklāmas kampaņai jāpielāgo sava mājas lapas sadaļa.

5. Google reklāmas potenciāla neizmantošana.

Google reklāmas papildinājumi var būt ļoti lielisks rīks reklāmas kampaņas efektivitātes uzlabošanā.
Tie dod iespēju reklāmas veidotājam:

  • Izmantot vairāk teksta;
  • Pievienot papildus svarīgu informāciju;
  • Dod iespēju klientiem sazināties zvanot;
  • Aizved uz vairākām mājas lapas sadaļām;
  • u.c..

Google atļauj šos papildinājumus izmantot daudz dažādos veidos, analizēt to efektivitāti un optimizēt tos. Tad kādēļ tos neizmantot? Tā arī ir viena no lielākajām kļūdām, ko cilvēki pieļauj izmantojot Google Ads – viņi neizmanto to pilno potenciālu!

Secinājumi

Mārketings ir viena no tām nozarēm, kurā, tajā strādājošie cilvēki, mēdz pieļaut vairāk kļūdas nekā citās, jo pat eksperts, ar gadiem ilgu pieredzi, nevar būtu drošs par to, kāda stratēģija strādās un kāda nē! Galvenais ir nebaidīties testēt dažādas reklāmas stratēģijas un būt spējīgam strauji reaģēt. Kā arī, izmantot kanālu pilno potenciālu.

Atsuace: https://www.wordstream.com