Digitālais mārketings ir un būs nozare, kura nebeigs mainīties un attīstīties tik ilgi, cik ilgi aplikāciju un mājaslapu izstrādātāji turpinās piedāvāt jaunas sociālo tīklošanās vietņu alternatīvas un iespējas. Interneta lietotāju aktivitātes līdz ar jaunu sociālo tīklošānās piedāvājumu turpina nemitīgi mainīties. Būt vienmēr pirmajam, kurš šīs pārmaiņas novēro, pamana un izmanto ir teju neiespējami, taču ir risinājumi, kā būt vienam no pirmajamiem, kas šīs aktualitātes izmanto savā labā.
Google Alert
Viens no loģiskākajiem risinājumiem ir meklēt informāciju internetā, taču, lai informācijas meklēšanai nebūtu jāvelta stundām ilgs laiks, vari abonēt Google alert pakalpojumu. Tā vietā, lai meklētu informāciju pats, vari atzīmēt kādi atslēgas vārdi tevi interesē un Google Alert sūtīs tev paziņojumu e-pastus, kad būs pieejama jauna informācija par šo tematu.
Seko līdzi informatīvajām vēstulēm
Ja tev izdodas atrast mājaslapas, kuras sniedz interesantu un lietderīgu informāciju tev interesējošajā nozarē, abonē viņu informatīvo e-pastu funkciju. Tā vietā, lai ikdienā pavadītu laiku urbjoties cauri visai viņu pieejamai informācijai, saņemsi aktuālāko informāciju uz e-pastu.
SEO
Ja vēlies radīt saturu, kurš piesaistītu lielāku auditorijas uzmanību, tad aktuālo atslēgas vārdu izpētei būtu jākļūst par tavu ikdienas neatņemāko sastāvdaļu. Ir dažādi maksas un bezmaksas rīki, kā piemēram, Moz vai Google Trends, lai uzzinātu, kādus atslēgas vārdus šobrīd cilvēki meklē visbiežāk.
Iespējams, šobrīd raksti par tematiem, kas nepiesaista gana lielu auditorijas interesi, līdz ar to, atslēgas vārdu izpēte varētu uzlabot šos rezultātus.
Uzmani savu konkurentu aktivitātes
Sekošana līdzi konkurentu aktivitātēm sociālo tīklošanās platformās, palīdzēs saprast kādas aktualitātes šobrīd izmanto konkurentu uzņēmumi. Tas, iespējams, kalpos arī par iedvesmas avotu, lai saprastu kādā virzienā vadīties pašiem.
Izmanto sociālo tīklu platformu iespējas produktīvi
Vislabāk spēsi saprast, kā uzrunāt savu auditoriju, ir iejūtoties auditorijas ādā. Izmanto sociālo tīklošānās vietnes, lai sekotu citu lietotāju informācijai. Parūpējies, lai tavā kontaktu lokā būtu pietiekami daudz tavas nozares speciālistu, kuri bieži dalās ar nozarei aktuālu un svarīgu informāciju. Tādējādi arī parūpēsies, ka tava laika josla netiks pārpludināta ar ļoti daudz, nelietderīgu informāciju. Seko līdzi arī, piemēram, Twitter populārajiem tēmturiem, lai pamanītu, vai šobrīd aktuāli ir kādi tēmturi saistīti ar tavu nozari, lai varētu izmantot tos savā labā.
Aktīvi komunicē ar savu auditoriju
Kas vēl labāk zinās, kas šobrīd ir aktuāls tavai auditorijai, ja ne pati auditorija? Velti laiku, lai atbildētu uz komentāriem, jautājumiem un aktīvi komunicētu ar savu auditoriju. Izmanto iespēju un uzdod jautājumus arī viņiem, lai gūtu ieskatus, kādas lietas un tendences viņus šobrīd interesē, izveido aptaujas, veic intervijas, apkopo auditorijas jautājumus utt.
Pieredzes apmaiņa ar citiem speciālistiem tavā industrijā un ārpus tās
Jauna perspektīva par tām pašām lietām ar kurām sastopies ikdienā bieži var būt visai iedvesmojoša. Uzmeklē kādas apmācības šobrīd notiek tuvākajā apkārtnē, iespējams, tiek organizēti arī specializēti tīklošanās pasākumi, kuros vari ierasties ar mērķi iegūt jaunus kontaktus un apmainīties ar pieredzi.
Pieredzes apmaiņa ir labākais veids, kā uzzināt, kā citi nozares speciālisti tiek galā ar tām pašām problēmām, ar kurām sastopies arī tu. Izmanto viņu zināšanas un padomus savā labā, lai izceltu savu vērtību starp saviem konkurentiem.
Zināt digitālā mārketinga aktualitātes nozīmē būt nemitīgi proaktīvam. Nav tikai viena informācijas avota vai veida, kā iegūt visu nepieciešamo infromāciju, lai uzzinātu, kādas aktualitātes šobrīd interesē tavu auditoriju. Būt nemitīgi informētam par šā brīža jaunajām aktualitātēm nozīmē ieguldīt tajā arī daudz laika, pūles un enerģiju.