Izplatītākie mīti, par kuriem uzņēmums BREGARDS vēlas pastāstīt ir neefektivitāte un spamošanas sajūta.
Šos abus, pēc būtības, varētu pat apvienot, jo brīdī, kad uzņēmums nonāk spamošanas stadijā, protams, tiešais mārketings ilgtermiņā kļūst mazāk efektīvs. Bet kāpēc valda šie mīti un kāda tad ir patiesība? Balstoties uz uzņēmuma BREGARDS viedokli, mūsu sabiedrības kopīgā attieksme pret tiešo komunikāciju ar uzņēmumiem un organizācijām ļoti iespaido to, kā paši uzņēmumi rīkojas. Ja reiz vairumam iedzīvotāju ir e-pasta pastkastīte priekš reklāmām, kuras kaitina un nav vajadzīgas, tad uzņēmumi ir radījuši šādu vidi un apstākļus. Ja GDPR (datu regula) spēkā stāšanās periodā lielākā sabiedrības, mediju un pat profesionāļu baža bija nevis IT jautājumi vai fiziskā datu drošība, bet gan ķekšu skaits mārketinga kampaņās, tad paši vien esam šo trauksmes sajūtu radījuši.
Tajā pašā laikā, mēs bez satraukuma saņemam pārdošanas zvanus telefonā, čatojam ar uzņēmumiem WhatsApp un citās aplikācijās, kā arī paši aktīvi izvēlamies pēc iespējas personīgākus un tiešākus saziņas veidus ar dažādām organizācijām un uzņēmumiem.
Nav noslēpums, ka jau vairākus gadus e-pastu B2C kategorijā, vairāk skata un lasa mobilajās ierīcēs, kas ļauj cerēt uz augstāku auditorijas iesaisti, jo šajā situācijā, E-pasta notifikācija var tikt pielīdzināta jebkuram citam saziņas veidam mobilajā vidē. Viedtālruņu laikmets mums ļauj arī SMS saziņu padarīt modernajam cilvēkam draudzīgu. Ievietojot URL saites, vedam savu klientu uz jebkādu interneta resursu un iesaistām. Un uzņēmums BREGARDS atgādina, ka vislabāk mārketinga kampaņās darbojas SMS + E-pasts stratēģija.
Vairāk kā 70% Open rate? Kampaņas Conversion rate virs 15%?
Jā! Tas ir iespējams, izmantojot organizācijas esošo klientu resursu – datu bāzi ar tiešā mārketinga komunikācijas kanāliem. Jā, tas ir iespējams Latvijā. BREGARDS pieredzē ir vairāki veiksmes stāsti, kuros iepazīstot klienta biznesu un esošo klientu paradumus, BREGARDS spējuši sasniegt iespaidīgus pārdošanas rezultātus, izmantojot esošu klientu potenciālu. Vispār zināmā patiesība: “Pārdot esošam klientam ir līdz 7x lētāk un vieglāk, nekā jaunam”.
2019. Gada decembrī aizvadītajā “Digital Networking” pasākumā, diskusiju paneļa dalībnieces iedeva ļoti argumentētu un stabilu pamatu tiešā mārketinga atbalstam.
Laura Kalniņa – Douglas interneta veikala vadītāja un Sanita Bērziņa – Barbora valdes locekle savos komentāros atzina, ka E-pasta un SMS kampaņas ir ļoti nozīmīgs un svarīgs rīks gan pārdošanas veicināšanā, gan saziņā ar esošo klientu. Uzņēmums BREGARDS bieži saņemam jautājumu – Kad labāk sūtīt? Šeit vietā ir Lauras komentārs. Douglas pielāgoja savu e-pasta mārketinga kampaņu laikus esošo klientu vajadzībām. Jo tieši esošais un lojālais zīmola sekotājs un pircējs vēlās uzzināt jaunākās ziņas un izdevīgus piedāvājumus pirmais un garantijas, ka prece vai pakalpojums būs pieejams.
BREGARDS vēlas vērsties pie mārketinga profesionāļiem, uzņēmumu vadītājiem un īpašniekiem. Novērtējiet savus zīmola un pārdošanas kampaņās iztērētos līdzekļus. Nepametiet jaunos klientus, kas tikko ir veikuši pirkumus un pasūtījumus, tādējādi palīdzot jums sasniegt klientu piesaistes mērķus. Izveidojiet komunikācijas plānu ar esošiem, jauniem un ilgstoši lojāliem klientiem 2020. gadam. Ilgi esam peldējuši masveida atlaižu kampaņu jūrās un agresīvās pārdošanas kampaņās. Zīmols nav atlaide, zīmols ir ilgstošas attiecības un uzticība ar klientu.
Lai uzzinātu vairāk par pārdošanu un klientu lojalitātes veicināšanu, apsveriet iespēju apmeklēt tiešā mārketinga apmācības, kuras vada šī raksta autors Jānis Karāns.
Atsauce: https://bregards.com/tiesa-marketinga-miti-un-patiesibas/