Ticēsiet, ja teiksim, ka šodien reti kuram biznesam nav Facebook lapas? Katrs uzņēmums cenšas Facebook izveidot savu lapu, veidot interesantu un saistošu saturu, tā uzrunājot savus iespējamos klientus. Taču šobrīd Facebook ierobežo biznesa lapu redzamību, ja ieraksti netiek sponsorēti.
Praktisko apmācību laikā tiks apgūta Facebook uzbūve un reklāmas veidošanas pamati. Pasniedzējs izskaidros katras reklāmas veida atšķirības, kurā situācijā ir jāizmanto konkrētā reklāma. Katrs dalībnieks izveidos savas reklāmas, kā arī analizēs rezultātus un mācīsies optimizēt reklāmas budžetus.
Blogs: 11 ieguvumi no Facebook reklāmām
Sertificētas apmācības
- Kursa noslēgumā tiek izsniegts Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta atzīts sertifikāts. Licences nr. DIKS-19-270-ail
Kāpēc apmeklēt praktiskās nodarbības?
- Individuālo apmācību formāts;
- Mazas grupas;
- Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
- Visas darbības soli pa solim;
- Katrs dalībnieks pēc pasniedzēju piemēra veido savas Facebook reklāmas kampaņas un tās analizē;
- Uzzināt Facebook tips & tricks, kas sniedz rezultātu
Kampaņas izveide
Svarīgākie iemesli kāpēc reklamēties Facebook;
Facebook Page un tās loma reklāmā;
Reklāmas kampaņas struktūra;
Izveidot savas mērķauditorijas profilu – Audience insights;
Atrast savu mērķauditoriju Facebook;
Praktiskais uzdevums 1 – Konta sagatavošana;
Izveidot sava biznesa Facebook page;
Business manager & Ads Account;
Facebook Pixel instalēšana mājaslapā;
Praktiskais uzdevums 2 – Kampaņas izveide;
Mērķauditorijas atlasīšana;
Vizuālais un copywriting noformējums.
Rezultātu analīze
Galvenie reklāmas performances indikatori;
Izveidoto kampaņu apskate un izvērtējums;
Facebook Pixel apskate;
Facebook Re-mārketings;
Pielāgotās auditorijas (Custom);
Līdzīgās auditorijas (Lookalike);
Veiksmīgu Facebook reklāmu piemēri.
Rihards Zeiļa digitālajā mārketingā strādā kopš 2015. gada, specializējas Facebook un Instagram mārketinga kampaņu stratēģijas veidošanā, analīzē un reklāmu pārvaldībā. Ikdienā darbojas ar budžetiem, kas sasniedz desmitiem tūkstošus mēnesī un ir piesaistījis potenciālos klientus zem 0.10 eur par potenciālo klientu. Lielākoties strādā ar starptautiskiem klientiem no dažādām nozarēm. Paralēli darbam aģentūra ir veidojis un vadījis Apvienoto nāciju kursus par Facebook reklāmu un sagatavojis tos darbam ar klientiem.