Šobrīd ieguvēji ir tie uzņēmēji, kuri ir digitāli spēcīgāki. Vai tavs uzņēmums ir gatavs pārvarēt krīzi?
Šajā laikā uzņēmējiem jāizmanto tie mārketinga kanāli, kuri var nodrošināt ātru rezultātu. Tā ir tā saucama Low Hanging Fruits stratēģija. Šī pieeja vienmēr ir aktuāla, arī parastajā laikā, bet krīzes laikā it īpaši. Proti, akcents tiek likts uz to kanālu un reklāmas iespēju, ar kuru palīdzību visātrāk ir iespēja tikt pie klienta. Un šie must have krīzes laikā kanāli ir sekojošie:
- E-pasta un SMS mārketings. Šis ir viens no efektīvākajiem mārketinga un pārdošanas instrumentiem, lai sasniegtu esošu klientu, kā arī izmaksu ziņā vieni no lētākajiem.
- Google reklāma (Search). Esam konstatējuši meklēšanas pieprasījumu kritumu vairākās kategorijās (link uz publikāciju), bet šis kanāls tik un tā paliek ļoti spēcīgs, jo cilvēki paši norāda, ko viņi vēlas (ar meklēšanas frāzi).
- Facebook reklāma. Vairāki Facebook reklāmas veidi var nedot ātru rezultātu. Bet tomēr Facebook pēdējā laikā ir licis lielu akcentu tieši uz to, lai reklāmdevēji sasniedz pārdošanas efektu, un izstrādājis vairākas reklāmas iespējas, kas var atnest ātru rezultātu.
- Remārketings un HOT Remārketings. Šis ir spēcīgs instruments, lai potenciāliem klientiem regulāri atgādinātu par savu produktu. Savukārt, HOT Remārketings dod iespēju lietotāju atgriezt grozā, ja cilvēks ir ielicis produktu, bet nav nopircis.
- Google reklāma (Smart Display kampaņa). Vairāki Display risinājumi nevarēs nodrošināt ātru rezultātu, bet Smart Display kampaņa ir viens no izņēmumiem. Tas ir speciālais Google kampaņas tips, kas izmanto Machine Learning tehnoloģiju un ķer daudzus signālus, ko atstāj lietotāji, patērējot internetu.
Šobrīd tev ir lieliskā iespēja iemācīties veidot un pārvaldīt kampaņas visos augstāk minētos kanālos, mūsu pieredzējošo ekspertu pārraudzībā. Lai tas varētu notikt pēc iespējas īsakajā laika periodā, esam iekļāvuši šīs 5 tēmas jaunizveidotā “Apvienotā programmā: paātrinātais praktiskais kurss”.
Visas apmācības ir licencētas. Visiem pasniedzējiem ir ievērojama praktiska pieredze ar atbilstošiem kanāliem, rīkiem.
Apmācību datumi un plāni:
10.00 līdz 17.00 E-pasta un SMS mārketings
13.00 līdz 18.00 Google reklāma
13.00 līdz 17.00 Facebook reklāma
1.Nodarbība: E-pasta un SMS mārketings
Apmācību laikā apskatīsim praktiskus uzdevumus rezultatīvu e-pasta un sms kampaņu izveidošanai. Kā arī ne mazāk būtiski saistošie jautājumi un atbildes, piemēram, kā veidojot jaunu Online biznesu, pareizi ievākt klientu datus un tos izmantot?
Apmācību ilgums: no 10:00 līdz 17:00
Apmācības programma:
- Platformas, rīki un to izvēle;
- E-pasta mārketinga mīti un realitāte;
- E-pasta kampaņu veiksmīga dizaina vadlīnijas;
- Saturs un tā nozīmē pārdošanas rezultātu sasniegšanā;
- Klientu segmentēšana izcilai komunikācijai;
- Labās prakses piemēri un to analīze;
- E-komercija un e-pasta mārketinga nozīme;
- SMS izmantošana pārdošanas veicināšanā;
- Lojalitātes veicināšana;
- GDPR un saistošie jautājumi;
- Mārketinga automatizācija;
- Kampaņu rezultātu analīze un nozīme.
2. -3. Nodarbība Google reklāma
Nodarbības laikā dalībnieki paši veido reklāmas kampaņas eksperta pārraudzība. Rezultātā tiks izveidota kampaņa pēc labas prakses principiem.
Apmācību ilgums: no 13:00 līdz 18:00
Apmācības programma:
1. Google Ads (Google Search kampaņas izveidošana) 1. diena
2. Google Ads (kampaņu analīze) 2. diena
- Optimālā Google reklāmas budžeta noteikšana;
- Rezultāta plānošana (klikšķu skaits, pirkumu, pieteikumu skaits);
- Atslēgvārdu analīze un saistošo vārdu izvēle;
- Soli pa solim Google reklāmas kampaņas veidošana.
- Google reklāmas analīze ar mērķi noteikt kampaņas veiksmes un/vai neveiksmes iemeslus;
- Darbības, ko veicam, lai paaugstinātu Google Ads kampaņas efektivitāti;
- Google Display reklāmas. Remārketinga, HOT Remārketinga un Smart Dispaly kampaņu izveidošana;
- Display reklāmu galvenie analīzes rādītāji.
4. Nodarbība Facebook reklāma.
Praktisko apmācību laikā tiks apgūta Facebook uzbūve un reklāmas veidošanas pamati. Pasniedzējs izskaidros katras reklāmas veida atšķirības, kurā situācijā ir jāizmanto konkrētā reklāma. Katrs dalībnieks izveidos savas reklāmas, kā arī analizēs rezultātus un mācīsies optimizēt reklāmas budžetus.
Apmācību ilgums: no 15:00 līdz 19:00
Apmācības programma:
- Svarīgākie iemesli kāpēc reklamēties Facebook;
- Facebook Page un tās loma reklāmā;
- Reklāmas kampaņas struktūra;
- Izveidot savas mērķauditorijas profilu – Audience insights;
- Atrast savu mērķauditoriju Facebook;
- Praktiskais uzdevums 1 – Konta sagatavošana;
- Izveidot sava biznesa Facebook page;
- Business manager & Ads Account izveidošana;
- Facebook Pixel instalēšana mājaslapā;
- Praktiskais uzdevums 2 – Kampaņas izveide;
- Mērķauditorijas atlasīšana;
- Vizuālais noformējums un saturs;
- Galvenie reklāmas indikatori;
- Izveidoto kampaņu apskate un izvērtējums;
- Facebook Pixel funkcionalitātes un iespēju apskate;
- Facebook Remārketings;
- Pielāgoto auditoriju izmantosānas iespējas (Custom);
- Līdzīgo auditoriju izmantošanas iespējas (Lookalike);
- Veiksmīgu Facebook reklāmu piemēri.
Tiešā mārketinga aģentūras BREGARDS direktors, ar 5 gadu pieredzi digitālajā komunikācijā. Palīdzējis mārketinga un citos jautājumos gan Latvijas vadošajiem uzņēmumiem, gan jauniem biznesiem un pat pašvaldībām. Jānis vairākas reizes gadā viesojas dažādās Latvijas augstskolās, kur dalās ar savu pieredzi un praktiskiem risinājumiem ar jaunajiem mārketinga speciālistiem.
Ar mārketingu nodarbojos jau vairāk nekā sešus gadus, kuru laikā esmu paspējusi strādāt gan ar tradicionālajiem medijiem (grafiskais dizains, print media), gan digitālajos kanālos (reklāmas meklētāji, socālie tīkli, epastu mārketings, u.c.). Ar Google Ads nodarboties sāku Londonas PPC aģentūrā, kur izgāju vienu no labākajām nozares apmācību programmām, un darbojos ar lead gen un ekomercijas klientiem, pārvaldot gan mazos, gan lielos kontus ikdienas darbos un stratēģiskajā plānošanā. iMarketings komandā darbojos lielākoties ar ekomercijas un eksporta klientiem, atbildu par stratēģijas izveidi digitālajos kanālos, kā arī ikdienas darbu plānošanu un veikšanu.
Rihards Zeiļa digitālajā mārketingā strādā kopš 2015. gada, specializējas Facebook un Instagram mārketinga kampaņu stratēģijas veidošanā, analīzē un reklāmu pārvaldībā. Ikdienā darbojas ar budžetiem, kas sasniedz desmitiem tūkstošus mēnesī un ir piesaistījis potenciālos klientus zem 0.10 eur par potenciālo klientu. Lielākoties strādā ar starptautiskiem klientiem no dažādām nozarēm. Paralēli darbam aģentūra ir veidojis un vadījis Apvienoto nāciju kursus par Facebook reklāmu un sagatavojis tos darbam ar klientiem.